Wilco de Kreij van UpViral en Connectio – Wie is hij?

Je bent waarschijnlijk op deze pagina belandt omdat je meer wilt weten over Wilco de Kreij of één van zijn producten UpViral en Connectio.

Bij deze kan ik je vertellen dat je hier helemaal goed zit.

Ik ga je namelijk vertellen wie Wilco de Kreij precies, wat voor producten hij op de markt heeft gebracht en of je er goed aan doet om met zijn producten aan de slag te gaan.

Lets go!

Wie is Wilco de Kreij?

wilco de kreij

Wilco de Kreij is een bekende online ondernemer. Maar toch kan het zijn dat jij hem nog niet echt kent, en vreemd is dat niet.

Wilco de Kreij onderneemt met name op internationaal niveau. Veel Nederlandse websites zal je van hem dan ook niet tegen komen.

Als 16 jarige begon Wilco online te ondernemen. Hij verkocht online zonnebrillen.. de zonnebrillen die erg populair werden door de film trilogie The Matrix.

De jaren die daarop volgde ontwikkelde hij verschillende online software en diverse soorten WordPress plugins.

Uiteindelijk is hij erg populair geworden met UpViral de de Connectio tools.

Wanneer je graag wat meer wil weten over wie Wilco de Kreij precies is, dan raad ik je aan om de korte video van ongeveer 16 minuten even te bekijken.

Hierin behandeld hij 5 lessen die voor hem erg belangrijk zijn geweest bij het opbouwen van zijn online business:

  • Les #1: Los een écht probleem
  • Les #2: Vertrouw nooit op één ding (creëer bijvoorbeeld altijd minstens twee inkomstenstromen)
  • Les #3: Geef altijd gratis waarde waar men iets aan heeft
  • Les #4: Zorg goed voor je klanten en geef om ze
  • Les #5: Niet alles zelf willen doen. Zorg er voor dat je uitbesteed / een team opbouwt van professionals

Producten van Wilco de Kreij

Wilco de Kreij heeft met name op internationaal vlak al behoorlijk wat naamsbekendheid. En dit heeft mede te danken aan zijn krachtige producten te danken.

De wereldwijd meest bekende producten van Wilco zijn UpViral en Connectio.

UpViral

upviral

Het eerste product van Wilco de Kreij, is UpViral.

Met dit product is het mogelijk om meer mensen te bereiken met nagenoeg geen extra kosten.

Wilco legt UpViral vaak uit aan de hand van het voorbeeld van dropbox.

Dropbox is groot geworden doordat je als dropbox gebruiker een eigen unieke link had die je met familie, vrienden en andere bekenden kon delen.

Wanneer iemand dan via jouw link zich aanmeldde voor dropbox, kreeg je in ruil daarvoor extra opslagruimte in jouw dropbox.

En ook die ene familielid, vriend of bekende kon zijn of haar link weer delen met anderen enzovoorts.

Dit zorgde in een zeer korte tijd voor een gigantisch viraal bereik en daardoor ook bekendheid. En dat puur en alleen door iets weg te geven in ruil voor een nieuw lid.

En dat is wat je met UpViral zelf kunt doen.

je kunt bijvoorbeeld reeds ingeschreven nieuwsbrieflezer belonen met een kortingscode als ze anderen mensen uitnodigen voor diezelfde nieuwsbrief.

En ook zij kunnen weer beloond worden als ze weer anderen uitnodigen, enzovoorts.

Hiermee creëer je zoals dat genoemd wordt een sneeuwbaleffect.

Je begint klein, met een paar inschrijvers, maar wanneer je iedereen beloont in ‘jouw systeem/funnel’ als ze een nieuwe inschrijver uitnodigen, kan het ontzettend snel gaan.

Resultaat is dat je snel een mailinglijst op kunt bouwen tegen relatief lage kosten.

Probeer UpViral >>

Connectio

connectio

Een ander zeer bekend product van Wilco, is Connectio.

Connectio opzich is niet één product maar bestaat uit een aantal verschillende tools die je in kunt zetten om winstgevend facebook campagnes te kunnen draaien en het maximale hier uit te kunnen halen.

De in totaal vijf verschillende software tools hebben we hieronder voor je uiteen gezet.

ConnectRetarget

ConnectRetarget is zoals de naam al zegt, retargeting software.

Wellicht denk je nu, retargeten kan toch ook met een facebook pixel?

Klopt helemaal, alleen gaat ConnectRetarget net een stukje verder.

Waar je bij de traditionele facebook pixel alleen meet óf een bezoeker op je website geweest is, kun je met ConnectRetarget ook meten:

  • Hoelang je bezoeker op je website geweest is
  • Hoever deze door je pagina heen gescrold heeft
  • Welke pagina’s bezocht zijn
  • Voor de hoeveelste keer de bezoeker al op de website is geweest
  • Etc.

Kortom, je kunt bezoekers retargeten aan de hand van bijvoorbeeld de hier boven genoemde rules en je retarget advertentie pas laten zien als ze er ook aan voldoen.

Op deze kun je veel preciezer mikken en is de kans dat je in de roos schiet natuurlijk vele malen groter.

Hierdoor zal op zijn beurt ook de kostprijs per lead of sale natuurlijk flink omlaag gaan.

ConnectLeads

connectleads

ConnectLeads legt een brug tussen facebook lead ads en jouw email marketing software.

Iedere keer wanneer je een nieuwe lead scoort via een facebook campagne, kun je deze lead automatisch in je email marketing software op laten nemen en opvolgen.

Zo kun je direct na het verkrijgen van een lead (uit facebook) deze opvolgen met bijvoorbeeld een autoresponder zonder dat je deze handmatig in hoeft te voeren.

ConnectAudience

connectaudience

Met behulp van ConnectAudience kun je je audience in je email marketing software koppelen aan bepaalde interesse(s) in facebook en hiermee zeer gerichte advertenties laten zien aan deze audience.

Wanneer je bijvoorbeeld een nieuwe inschrijving heb op je mailinglijst, kun je deze inschrijving automatisch aan je facebook audience en dus ook advertentie toe laten voegen.

Je kunt overigens zelf bepalen wanneer je deze facebook advertenties wil laten zien.

Dit kan bijvoorbeeld zijn wanneer iemand juist wel of niet je mails opent.

Zo kun je mensen die maar moeilijk per mail ‘bereikbaar’ zijn, bereiken via zeer gerichte facebook advertenties.

ConnectAutomate

connectautomate

Automatisch facebook advertenties aanmaken aan de hand van de best presterende posts, dat is wat ConnectAutomate voor je doet.

In plaats van zelf te testen met posts, video’s, links en deze vervolgens om te zetten in een advertentie in de hoop dat je er genoeg uithaalt, doet ConnectAutomate dit voor jou.

Het enige waar jij je dus mee bezig hoeft te houden, is geregeld wat nieuws te posten op jouw facebook.

ConnectAutomate pikt hier de best presterende posts uit en zet deze om in advertenties.

ConnectExplore

connectexplore

De bekendste software uit de Connectio toolset, is toch wel ConnectExplore.

En met behulp van deze software kun zogenaamde facebook interests ontdekken die je normaal gesproken in facebook ads niet zal kunnen zien.

Hiermee ben je in staat om veel gerichter te kunnen targeten en de zogenaamde ‘hidden interests’ kunt vinden.

En bijkomend voordeel van ConnectExplore is dat de data die verzameld wordt, direct van facebook afkomstig is.

De 30 dagen niet-goed-geld-terug-garantie

Op alle producten van Wilco de Kreij zit een 30 dagen niet-goed-geld-terug garantie.

Wanneer je dus niet zeker weet of een product iets voor jou is maar het toch uit wil proberen, loop je hiermee geen enkel risico.

Op zijn verkooppagina’s is Wilco hier ook transparant over.

Dus lijkt zowel UpViral of één of meerdere van de Connectio tools je interessant, probeer ze dan gewoon eens uit zou ik zeggen.

Mijn conclusie

Als we het hebben over kwalitatief goede marketing tools – en dan met name gericht op facebook – dan kunnen we zeggen dat Wilco een set goede software op de markt gebracht heeft.

Met behulp van de software heb je direct een flinke voorsprong op andere facebook adverteerders.

En een mooie aanvulling op zijn software, is dat deze geïntegreerd kunnen worden met diverse CRM’s en email marketing software.

Een aantal CRM’s en email marketing tools waar zowel UpViral als Connectio mee geïntegreerd kunnen worden zijn:

  • ActiveCampaign
  • ClickFunnels
  • Convertkit
  • Drip
  • Enormail (Nederlands)
  • Getresponse
  • MailChimp
  • MailerLite
  • Sendinblue
  • Webinarjam
  • Webinar JEO

En nog veel meer.

Kort gezegd zijn de tools van Wilco de Kreij stuk voor stuk goud waard als je weet hoé je ze toe moet passen in jouw business.

En als je eenmaal weet hoe het werkt, kun je er in de toekomst een hoop geld mee besparen.

Plaats een reactie